30. seminarium - prelegenci

Piotr Strzyżewski - Doradza w zarządzaniu operacyjnym oraz przy wzroście sprzedaży i biznesu. Opracował program Strategia Wzrostu Biznesu +33% dla kadry zarządzającej i zespołów handlowych oraz Program Wzrostu Wartości Biznesu, który bazuje na uzdrawianiu organizacji, doskonalenia zarządzania i efektywności zespołów managerskich oraz nowoczesnych technikach strategiach sprzedaży i marketingu. Dyrektor i trener sprzedaży, projekt manager i doradca biznesowy. Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach min. w Brazylii, Hiszpanii i Turcji. Wdrażał strategie rozwoju produktów i sprzedaży, osiągał wysokie wyniki i marże, zarządzał wynikiem sprzedaży ponad 150 mln zł rocznie.

Grzegorz Mondry (GREGOR TH. MONDRY) - Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej Halver, Canadian International Management Institut w Warszawie, Wielkopolskiej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz wielu kursów i szkoleń zarówno w Polsce jak i w Niemczech. Od ponad 25 lat zajmuję się sprzedażą i marketingiem dóbr szybko zbywalnych, konsumpcyjnych i usług. Wieloletni prokurent, członek zarządu oraz prezes w polskich oraz niemieckich przedsiębiorstwach usługowych oraz produkcyjnych, liderach w branży do-it-yourself (markety budowlane). Członek Zarządu spółki handlowej w Poznaniu, fundator oraz stały mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu. Laureat wielu nagród w wyróżnień m.in. Inwestor w Kapitał Ludzki, Przedsiębiorca Fair Play, laureat programu Solidna Firma. Doświadczony salesprofi, projekt manager oraz grafik- i produkt designer.

Marcin Stachowiak – Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach produkcyjnych z branży konstrukcji stalowej, obróbki drewna oraz FMCG. Piastował stanowiska od Operatora (czasy studiów na Politechnice Poznańskiej) przez Brygadzistę, Kierownika Zmiany Produkcyjnej po Dyrektora Produkcji i Lean Managera. Przez trzy lata zarządzał wdrożeniem Lean Management w 8 fabrykach w Europie oraz uczestniczył w zespole nadzorującym wdrażanie łącznie w 52 fabrykach na całym świecie. W konsultingu od 6 lat.

Bogdan Bielawski – Przedsiębiorca. Właściciel biznesu. Inwestor. Udziałowiec spółek prawa handlowego. Pełnomocnik spółki akcyjnej. CEO w spółce amerykańskiej grupy kapitałowej. Publicysta (Psychologia / Psychologia biznesu / Psychologia sukcesu). Trener biznesu. Biznes – Coach. Psycholog. Inicjator Projektu Wspierania Przedsiębiorczości.